Arbeitsort dieser Stelle Lausanne und Zurich

Customer Experience with Speech Recognition (Internship)

Bewerben

AI made significant progress and bots are flourishing in many systems. One step further, we propose to implement several use cases around customer interaction where:

  • a customer can interact with a bot, open a case with voice
  • a human advisor can interact with the system to engage with its customer also with voice.

This internship can leverage the existing development of a smartwatch application (wearable device for the human advisor).

In this role

 

You will have to research and propose voice interaction technologies that fit close to real life conditions. You will design and implement a Cloud-based solution that covers following use cases:

  • Starting a customer complaint process using voice
  • Recollecting information from the customer
  • Notification to human advisor in defined situations
  • Voice interaction between the advisor and the system
  • Creation of the corresponding activities in a CRM (Customer Relationship Management) system

 

A demonstrable Proof of Concept is expected

What we offer

Internship in Lausanne or Zurich. Join our team as intern and you will find a young, dynamic and culturally diverse working environment.

About your profile

  • Self-organized and autonomous with soft-skills to work in a team.
  • Software engineering and programing,
  • Interest in Big Data and Machine learning,
  • On-the-job training will be provided by our experts.

If you are INTERESTED in applying for this position, please send us your complete application (CV, cover letter, letter of reference, diplomas and certificates).

Wenn Sie auf dieser Website weitersurfen, akzeptieren Sie die Nutzung von Cookies oder ähnlichen Technologien, welche die Erstellung von Zugriffstatistiken für unsere Website bezwecken (Tests und Messungen von Zielgruppen, Besuchen, Surfverhalten und Performance), die Ihnen aber auch gezielt auf Ihre Interessen abgestimmte Inhalte und Inserate anbieten.

Wir haben unsere Cookies aktualisiert. Zögern Sie nicht, Ihre Präferenzen ebenfalls zu aktualisieren.

schließen
save

Ihre Cookie-Präferenzen setzen

Ihre Cookie-Präferenzen aktualisieren

Sie können sich über die Art der hinterlegten Cookies informieren, sie akzeptieren oder ablehnen, sei es für die gesamte Website und alle Services oder einzeln für jeden Service.

OK, alles annehmen

Besucherfluss

Diese cookies verschaffen uns Einblick in Traffic-Quellen und ermöglichen uns ein besseres, anonymisiertes Verständnis unserer Besucher.

(Google Analytics und CrazyEgg).

Neu

Freigabetools

Cookies von sozialen Medien erlauben ein Teilen von Inhalten in Ihren bevorzugten Netzen.

(ShareThis)

Neu

Verständnis der Besucher

Diese cookies werden verwendet, um Besucher über verschiedene Websites hinaus zu verfolgen.

Dadurch wollen wir relevantere, zielgerichtete Inhalte für bestehende Kontakte anbieten (ClickDimensions) und Inserate anzeigen können, die für die Benutzer nützlich und ansprechend sind (Facebook Pixels).

 

Neu
Weitere Angaben zu diesen Cookies und unserer Cookie-Richtlinie finden Sie hier.