Cette opportunité est basée à Lausanne et Zurich

Customer Experience with Speech Recognition (Internship)

Appliquer

AI made significant progress and bots are flourishing in many systems. One step further, we propose to implement several use cases around customer interaction where:

  • a customer can interact with a bot, open a case with voice
  • a human advisor can interact with the system to engage with its customer also with voice.

This internship can leverage the existing development of a smartwatch application (wearable device for the human advisor).

In this role

 

You will have to research and propose voice interaction technologies that fit close to real life conditions. You will design and implement a Cloud-based solution that covers following use cases:

  • Starting a customer complaint process using voice
  • Recollecting information from the customer
  • Notification to human advisor in defined situations
  • Voice interaction between the advisor and the system
  • Creation of the corresponding activities in a CRM (Customer Relationship Management) system

 

A demonstrable Proof of Concept is expected

Ce que nous proposons

Internship in Lausanne or Zurich. Join our team as intern and you will find a young, dynamic and culturally diverse working environment.

About your profile

  • Self-organized and autonomous with soft-skills to work in a team.
  • Software engineering and programing,
  • Interest in Big Data and Machine learning,
  • On-the-job training will be provided by our experts.

If you are INTERESTED in applying for this position, please send us your complete application (CV, cover letter, letter of reference, diplomas and certificates).

En continuant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies ou technologies similaires ayant pour finalité la réalisation de statistiques de visites sur notre site (tests et mesures d'audience, de fréquentation, de navigation, de performance), mais également de vous proposer des contenus et annonces ciblés et adaptés à vos centres d'intérêt.

Nos cookies ont été mis à jour. N'hésitez pas à mettre à jour vos préférences.

fermer
save

Gérer vos préférences cookies

Mettre à jour vos préférences cookies

Vous pouvez vous informer sur la nature des cookies déposés, les accepter ou les refuser soit globalement pour l'ensemble du site et l'ensemble des services, soit service par service.

OK, tout accepter

Flux de visiteur

Ces cookies nous offrent un aperçu des sources de trafic et nous permettent de mieux comprendre nos visiteurs, tout en garantissant leur anonymat.

(Google Analytics et CrazyEgg)

Nouveau

Outils de partage

Les cookies de médias sociaux permettent de partager des contenus sur vos réseaux préférés.

(ShareThis)

Nouveau

Connaissance du visiteur

Ces cookies sont utilisés pour suivre les visiteurs sur les sites Internet.

Ils doivent nous permettre d’offrir à nos visiteurs identifiés davantage de contenus pertinents et ciblés (ClickDimensions) et d’afficher des publicités susceptibles d’intéresser les utilisateurs (Facebook Pixels).

 

Nouveau
Pour plus d'informations relatives à la protection de données, cliquez ici.