Dynamics 365 Marketing discovery journey

Make the most out of this Microsoft dedicated application

Next on-line session
-
24 juin 2021
expert
Pierre-Olivier Pujol
Consultant

Organisations of all kinds have been able to rapidly adapt to changing customer, donor and citizen needs thanks to Dynamics 365 Marketing by delivering personalised experiences in times of change. Dynamics 365 Marketing enable you to draw customers segments, plan and deliver integrated multichannel campaigns and manage physical as well as digital events.

As a Microsoft’s certified partner - and in response to customer interest - we are running a two-step on-line journey to help you deep-dive into these new capabilities.

Our free-of-charge 60-minute presentation explores the full set of capabilities of Dynamics 365 Marketing available today and presents its near-term roadmap. This online session is delivered in English and the number of attendees is limited. During this event you will learn how to:

  • Start multi-channel campaigns quickly with customisable templates for target segments, customer journeys and communications.
  • Align sales and marketing with unified data and connected business processes for leads and events management, including Microsoft Teams.
  • Demonstrate marketing results with insights into customer interactions and customisable dashboards.
  • Engage customers in real-time by orchestrating customer journeys across all touchpoints, personalizing experiences with AI.
  • Take the conversation further, with a Microsoft-funded workshop for your marketing team to apply our solution in the context of your current business goal.

Please register through this link to our next Dynamics 365 Marketing 60-minute presentation, which will take place on June 24th, 2021

Our two-hours hands-on lab session for those willing to dig deeper into the actual set up of Microsoft D365 Marketing's key components will cover:

  • A detailed description of available segmentation
  • The set up of e-mail template
  • The creation of a landing page
  • The build up and optimization of your customer's journey
  • The connection of AI customer voice
  • The production of customer insights

Please note that participation to Step 1 presentation is a pre-requisite to register to Step 2 module.  You can register through the contact form below to book your seat. Pierre-Olivier is looking forward to provide you with more details on this session, which is also free of charge.

Contact: Pierre-Olivier Pujol

En continuant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies ou technologies similaires ayant pour finalité la réalisation de statistiques de visites sur notre site (tests et mesures d'audience, de fréquentation, de navigation, de performance), mais également de vous proposer des contenus et annonces ciblés et adaptés à vos centres d'intérêt.

Nos cookies ont été mis à jour. N'hésitez pas à mettre à jour vos préférences.

fermer
save

Gérer vos préférences cookies

Mettre à jour vos préférences cookies

Vous pouvez vous informer sur la nature des cookies déposés, les accepter ou les refuser soit globalement pour l'ensemble du site et l'ensemble des services, soit service par service.

OK, tout accepter

Flux de visiteur

Ces cookies nous offrent un aperçu des sources de trafic et nous permettent de mieux comprendre nos visiteurs, tout en garantissant leur anonymat.

(Google Analytics et CrazyEgg)

Nouveau

Outils de partage

Les cookies de médias sociaux permettent de partager des contenus sur vos réseaux préférés.

(ShareThis)

Nouveau

Connaissance du visiteur

Ces cookies sont utilisés pour suivre les visiteurs sur les sites Internet.

Ils doivent nous permettre d’offrir à nos visiteurs identifiés davantage de contenus pertinents et ciblés (ClickDimensions) et d’afficher des publicités susceptibles d’intéresser les utilisateurs (Facebook Pixels).

 

Nouveau
Pour plus d'informations relatives à la protection de données, cliquez ici.