Data Science
Intelligence artificielle (AI) et Machine Learning (ML)
Nos senior data scientists garantissent la qualité des sources de vos données et identifient les processus qui doivent être adaptés. Ils soutiennent l'industrialisation de vos solutions et la transparence de leurs résultats, par l’utilisation mixte d’approches éprouvées et d’outils à la pointe, tels que le deep learning. Notre expertise couvre les domaines suivants :
L'analyse de contenu intelligente
Les villes intelligentes, les robots, les assistants virtuels, l'édition du génome et de nombreuses autres technologies d'avant-garde sont alimentées - à divers degrés - par des simulations informatiques de l'intelligence humaine. Nos experts ont principalement recours à l'intelligence artificielle (IA) pour l'analyse contextuelle d'un contenu donné, ce qui permet le traitement sophistiqué et automatisé de documents texte, de courriels, d'images, de contenus audio ou vidéo.


Chatbot - l'interface utilisateur du futur
Chatbots help solve one of the biggest challenges posed by modern customer care, which is to optimize customer’s satisfaction while minimizing the workload of contact agents. Our implementation expertise of chatbot solutions alleviate the recurrent and annoying search for internal information by collaborators or help meet customers’ needs in a cost-efficient way.
Solutions prédictives et détection de la fraude
Whether you need to run predictive scenarios, secure preventive maintenance, minimize the risk of churn, failure or fraud, AI and predictive techniques can be integrated to powerful solutions which apply to a large array of use cases. Our extensive experience can help you walk through the discovery, development and deployment of end-to-end innovative designs.


Analyse client - la nouvelle ère des offres personnalisées
Harnessing the power of Artificial Intelligence, Customer Analytics deliver in-depth behavioural insights about your customers, supporting key decisions that can increase revenue. Customer Analytics helps you focus on your most valuable clients, improve satisfaction rates, fine-tune your products or services and generate personalized messaging that optimize your overall marketing activities.